Saturday, December 31, 2016

Sammanfatting av bloggår 2016

Sammanfattar året som har gått, med en tillbakablick.

Årets mest lästa blogginlägg 2016 är Virkad vagnmobil med mönster, med nästan 2000 visningar.

Årets mest kommenterade blogginlägg 2016 är (trots att jag inte skrev blogginlägget i år så har det kommenterats flest gånger i år) Att sy elefanter

Årets blogginlägg som krävde mest arbete är Familjens minsting fick sitt namn, inte att skriva blogginlägget i sig med allt arbete bakom dopet.

Årets personliga blogginlägg är Babylycka

Årets oavslutade projekt är Klä och måla om soffa med tillhörande stolar: Planeringsskede, krävdes betydligt mycket mer arbete än vad jag hade trott. Det var tänkt att det skulle vara mitt sommarprojekt, men kanske får det klart 2017.

Årets sökord som ledde till min blogg laihelahem och Garderob snedtak.

Har aldrig haft så många läsare som jag har nu och även om jag egentligen bara skriver blogg för mig själv, är det roligt att veta att jag ibland också lyckas inspirera andra. 
Tackar härmed för detta år och önskar dig ett riktigt Gott Nytt år!


No comments:

Post a Comment